SOM Oldenzaal

Vacature projectadministratie & HR.

Vacature project administratie & HR.

Wij hebben een passie om ons in te leven in gebruikers en organisaties om zo vastgoed te kunnen transformeren tot gebruikersvriendelijke gebouwen. Wij zijn continu opzoek naar de balans tussen vastgoed, organisatie & gebruiker. Dit doen wij, vanuit onze vestigingen in Oldenzaal, Zwolle en Den Haag.

#vacature #projectadministratie #hr #geldermanfabriek

Functie

Onze collega houdt zich bezig met de administratieve & HR-zaken. Hij/zij zorgt ervoor dat er rust is binnen SOM, zodat wij ons volledig kunnen richten op onze projecten. De werkzaamheden binnen deze functie bestaan onder andere uit:

  • projectadministratie
  • sparringpartner van collega’s binnen onze projecten
  • facturatie en betalingen
  • debiteuren en crediteuren beheer
  • liquiditeitsoverzichten
  • budgetteringsoverzichten
  • BTW-aangifte
  • HR gerelateerde zaken
  • salarisadministratie

 

De exacte invulling van de functie bespreken wij graag met jou!

Team

Ons team bestaat uit 11 SOM-mers met ieder zijn eigen unieke talenten. Deze talenten worden ingezet in de pijlers vastgoed, organisatie en gebruikers. Wij zijn een informele, platte organisatie waarbij ons werk en het teamgevoel zij-aan-zij staan.

Een gezamenlijk moment op de dag is onze verzorgde lunch, iedereen vliegt de hele dag in en uit, maar voor de lunch maken wij tijd. Om het teamgevoel te versterken bezoeken wij samen onze eigen projecten, hebben wij team overleggen met het hele team om elkaar bij te praten over de lopende projecten. Wij leren dagelijks van elkaar door ervaringen te delen.

Onze successen vieren wij het hele jaar door. Wij krijgen er geen genoeg van; vrijdagmiddagborrels, de maandelijkse donderdagmiddagborrel, de zomerborrel en de kerstborrel. Nog veel leuker zijn onze teamuitjes, PV-uitjes, de jaarlijkse familiedag en ons aankomende 15-jarige jubileum. Ben jij erbij?

Jij

Wij zijn op zoek naar een enthousiast, nieuwsgierig teamlid die sterk in zijn of haar schoenen staat. Iemand met een proactieve houding die niet bang is om zaken op en aan te pakken. Een administratieve & HR ‘alleskunner’ die een toegevoegde waarde levert aan het team. Wij zitten zelf te denken aan iemand met een MBO+/HBO denk- en werkniveau.

Schrik je niet van een uitdaging? Samen met onze toekomstige gelegenheidsmanager geef jij vorm aan de organisatie van SOM. Jullie zijn de frisse wind voor het team. Wij laten ons graag verrassen hoe jullie je eigen draai hieraan geven.

Wij

De Geldermanfabriek in Oldenzaal zal jouw nieuwe werkomgeving worden. Jij geeft zelf het aantal contracturen aan, om een indicatie te geven zitten wij te denken aan 16 tot 24 uur. De uren zijn flexibel in te delen over de werkweek, natuurlijk in overleg met je collega’s. Het salaris zal marktconform zijn.

Door de diversiteit in de werkzaamheden is geen dag hetzelfde. Deze functie biedt op zowel administratief en HR gebied de nodige uitdagingen. Wij geven jou de kans om je eigen stempel op SOM te drukken.

Door de platte organisatie werken wij als team veel samen en zal je betrokken worden bij verschillende projecten. Zo word je steeds meer wegwijs binnen de pijlers vastgoed, organisatie en gebruiker. Wij kijken samen naar jouw leerdoelen en kwaliteiten. Wij vinden het belangrijk dat je groeit in jouw eigen kunnen, zo ontwikkel je jouw talenten steeds verder.

512

Reageren

Ben jij net zo nieuwsgiering naar ons als wij naar jou?

Reageer zoals jij jezelf het liefste presenteert. Wij zouden het fijn vinden om je reactie voor 5 oktober te ontvangen via liset@somhuisvesting.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met Liset via 06-211 41 803.