SOM Oldenzaal

Vacature gelegenheidsmanager.

Vacature gelegenheids manager.

Wij hebben een passie om ons in te leven in gebruikers en organisaties om zo vastgoed te kunnen transformeren tot gebruikersvriendelijke gebouwen. Wij zijn continu opzoek naar de balans tussen vastgoed, organisatie & gebruiker. Dit doen wij, vanuit onze vestigingen in Oldenzaal, Zwolle en Den Haag.

#vacature #gelegenheidsmanager #geldermanfabriek

Functie

Onze ‘no-nonsense gelegenheidsmanager’ of officemanager of managementassistent; wij zijn op zoek naar de welbekende spin in het web. Hij/zij zorgt ervoor dat alles geregeld is, zonder dat jouw collega’s door hebben dat jij alles onder controle hebt. Jij zorgt ervoor dat er rust is binnen SOM, zodat wij ons volledig kunnen richten op onze projecten. Jouw werkzaamheden binnen deze functie bestaan onder andere uit:

  • Bijspringen in de projecten ter ondersteuning van jouw collega’s
  • Eerste aanspreekpunt voor bezoekers van het kantoor
  • Zorgen dat het kantoor het visitekaartje is van SOM
  • Aanspreekpunt voor de belevingsruimte en faciliteren van bijeenkomsten
  • Organiseren van teamuitjes, bijeenkomsten, borrels, lunch, etc.
  • Lid van ons interne social media team, samen met twee collega’s
  • Agendabeheer
  • Huisstijl van SOM waarborgen

 

Deze werkzaamheden zijn onderdeel van jouw functie. Eventueel aanvullende werkzaamheden bespreken wij graag met jou!

Team

Ons team bestaat uit 11 SOM-mers met ieder zijn eigen unieke talenten. Deze talenten worden ingezet in de pijlers vastgoed, organisatie en gebruikers. Wij zijn een informele, platte organisatie waarbij ons werk en het teamgevoel zij-aan-zij staan.

Een gezamenlijk moment op de dag is onze verzorgde lunch. Iedereen vliegt de hele dag in en uit, maar voor de lunch maken wij tijd. Om het teamgevoel te versterken bezoeken wij samen onze eigen projecten, hebben wij overleggen met het hele team om elkaar bij te praten over de lopende projecten. Wij leren dagelijks van elkaar door ervaringen te delen.

Onze successen vieren wij het hele jaar door. Wij krijgen er geen genoeg van; vrijdagmiddagborrels, de maandelijkse donderdagmiddagborrel, de zomerborrel en de kerstborrel. Zie jij jezelf dit al regelen? Nog veel leuker zijn onze teamuitjes, PV-uitjes, de jaarlijkse familiedag en ons aankomende 15-jarige jubileum. Ben jij erbij om dit te organiseren en er samen een feestje van te maken?

Jij

Wij zijn op zoek naar een enthousiast, nieuwsgierig teamlid die niks liever doet dan regelen, organiseren en faciliteren. Iemand met een proactieve houding die niet bang is om zaken op en aan te pakken. Een no-nonsense gelegenheidsmanager die de zaakjes op orde heeft en een toegevoegde waarde levert aan het team.

Heb jij zin in een nieuwe uitdaging? Samen met onze toekomstige projectadministratie & HR collega geef jij verder vorm aan de organisatie van SOM. Jullie zijn de frisse wind voor het team. Wij laten ons graag verrassen hoe jullie je eigen draai hieraan geven.

Wij

De Geldermanfabriek in Oldenzaal zal jouw nieuwe werkomgeving worden. Jij mag zelf het aantal contracturen bepalen. Om een indicatie te geven denken wij aan 16 tot 24 uur. De uren zijn flexibel in te delen over de werkweek, natuurlijk in overleg met je collega’s. Het salaris zal marktconform zijn.

Door de diversiteit in de werkzaamheden is geen dag hetzelfde. Deze functie biedt zowel binnen de ondersteuning van de projecten als op organisatorisch gebied de nodige uitdagingen. Wij geven jou de kans om je eigen stempel op SOM te drukken.

Door de platte organisatie werken wij als team veel samen en zal je betrokken worden bij verschillende projecten. Zo word je steeds meer wegwijs binnen de pijlers vastgoed, organisatie en gebruiker. Wij kijken samen naar jouw leerdoelen en kwaliteiten. Wij vinden het belangrijk dat je groeit in jouw eigen kunnen, zo ontwikkel je jouw talenten steeds verder.

512

Reageren

Ben jij net zo nieuwsgiering naar ons als wij naar jou?

Reageer zoals jij jezelf het liefste presenteert. Wij zouden het fijn vinden om je reactie zo snel als mogelijk, maar het liefst voor 12 oktober te ontvangen via liset@somhuisvesting.nl. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met Liset via 06-211 41 803. Zij kan je alles vertellen over deze (haar huidige) functie.